Znak sprawy: TECH2/2021/EC/1
Zamawiający:
Nabywca:
Powiat Sanocki
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
NIP: 8132919572
Odbiorca – płatnik:
Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na organizację i przeprowadzenie Kursu Edgecam 2020 + egzamin + certyfikat
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-00.
Dokumentacja postępowania znajduje się na stronie: ....................................
Oferty należy składać do dnia 02.03.2021 r. do godziny 15:00.
Załączniki:
Szczegółowy opis zamówienia - usługi
Sanok, dnia 14.02.2020 r.
OGŁOSZENIE
w sprawie wynajęcia
Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku informuje, że posiada do wynajęcia pomieszczenie użytkowe o pow. 15m2 na potrzeby prowadzenia sklepiku szkolnego dla uczniów i pracowników szkoły.
1. Po wynajęciu w/w pomieszczenia Oferent będzie zobowiązany do:
- otwierania sklepiku w dni robocze w godz. od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od nauki,
- utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku i w jego otoczeniu zgodnie z wymogami odpowiednich służb,
- wyposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w brakujące meble i urządzenia do prowadzenia działalności,
- przestrzegania przepisów bhp, ppoż., Sanepidu,
-oferowany asortyment musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r. poz. 1154).
- minimalna stawka miesięczna czynszu za wynajem pomieszczenia wynosi 150 zł brutto, która płatna będzie do dnia 15-go każdego miesiąca.
2. Warunki wymagane od Oferentów:
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Poprawki lub zmiany w ofercie
powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
- Oferta pisemna musi zawierać:
>wypełniony formularz ofertowy ( druk w załączeniu)
>oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnej z profilem działalności objętej postępowaniem konkursowym,
> oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w ZUS i Urzędzie Skarbowym
3. Oferty należy składać w siedzibie Wynajmującego przy ul. Stróżowskiej15, 38-500 Sanok w sekretariacie Szkoły
4. Termin składania ofert upływa dnia 28 lutego 2020 r. o godz. 10:00.
5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona w dniu 03.03.2020 r. Po podpisaniu umowy zostaną przekazane klucze do pomieszczenia celem przygotowania go do prowadzenia działalności.
6. Osoby zainteresowane ewentualnym wynajmem sklepiku proszone są o składanie ofert, umieszczając ofertę w kopercie zaadresowanej na Wynajmującego, na adres podany na wstępie i posiadającej następujące oznaczenia:
„Oferta na prowadzenie sklepiku szkolnego. Nie otwierać”.
7.Okres wynajmu od 01 kwietnia 2020r. do 31 marca 2021 r.(wyłączając okres wakacji i ferii zimowych). Okresy wyłączenia proporcjonalnie pomniejszą czynsz najmu.
8. Kryterium oceny oferty
– najwyższa cena za najem/miesięcznie.
9. Cena najmu nie obejmuje opłaty za energię elektryczną, która będzie płatna dodatkowo na podstawie wskazań licznika w wynajmowanym lokalu. Opłata będzie naliczana za zużycie energii elektrycznej
Osobą upoważnioną do udzielania szczegółowych informacji i kontaktowania
się z oferentami jest dyrektor szkoły Jowita Nazarkiewicz od poniedziałku do piątku w godz.
8°° –13°° tel. 134653951
Zapytania można kierować również pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
1. Projektor multimedialny
2. Zestaw Komputerowy - Komputer przenośny dla nauczyciela
3. Zestaw Komputerowy stacjonarny dla ucznia
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3
4. Mikroskop warsztatowy
5. Pakiet edukacyjny do nauki Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM (oparty o EdgeCAM)
6. Frezarka CNC Centrum obróbcze z systemem sterowania FANUC lub SINUMERIK
Więcej informacji https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1186809
Wypełniając wymogi par. 34 ust. 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2017 poz. 1911) informuję, iż sprawozdanie finansowe za 2018 r. (bilans, rachunek z/s, Zestawienia zmian w funduszu, Informacja dodatkowa) zostały opublikowane na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Sanoku, Prawo lokalne, zakładka Sprawozdania finansowe, Rok 2018.
https://powiat-sanok.pl/bip/starostwo-powiatowe/dokumenty/rok-2018-201/
Link do strony ze sprawozdaniem finansowym Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku:
Sanok 26.04.2019
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Powiat Sanocki / Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
Ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
Tryb i przedmiot zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
TECH2/2019/CNCPT/1
Dostawa wyposażenia: Pracowni programowania obrabiarek skrawających oraz wyposażenia pracowni technologii
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-0
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks
ul. Sołtana 4/60
01-494 Warszawa
Sanok 26.04.2019
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Powiat Sanocki / Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
Ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
Tryb i przedmiot zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
Nr:TECH2/2019/E/1
umieszczenie w lokalnych mediach (portale Internetowe) filmu promującego
działania Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego,
Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18,
numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-00.
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Obsługa Medialna Sp. z o.o
ul. Mickiewicza 29/220-221
38-500 Sanok
Sanok 26.04.2019
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Powiat Sanocki / Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
Ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
Tryb i przedmiot zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
TECH2/2019/B/1
produkcja i umieszczenie w lokalnych mediach banneru Internetowego promującego
działania Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego,
Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18,
numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-00.
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Obsługa Medialna Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 29/220-221
38-500 Sanok
Sanok 26.04.2019
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Powiat Sanocki / Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
Ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
Tryb i przedmiot zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
TECH2/2019/B/1
produkcja i umieszczenie w lokalnych mediach banneru Internetowego promującego
działania Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego,
Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18,
numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-00.
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Obsługa Medialna Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 29/220-221
38-500 Sanok
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający:
Powiat Sanocki / Zespół Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku
Ul. Stróżowska 15
38-500 Sanok
Tryb i przedmiot zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe
Nazwa zamówienia:
Nr:TECH2/2019/F/1
produkcja filmu promującego działania Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku
w ramach projektu pn. „Dostosowanie oferty Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku do potrzeb lokalnego rynku pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego,
Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-022/18,
numer umowy RPPK.09.04.00-18-0009/18-00.
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Grupa MEDIA ART. Sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 12
38-500 Sanok
Załącznik 1 - szczegółowy opis zamówienia
Załacznik 2 - formularz oferty
Załącznik 1 - szczegółowy opis zamówienia
Załacznik 2 - formularz oferty
Załącznik 1 - szczegółowy opis zamówienia
Załacznik 2 - formularz oferty
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
1. Projektor multimedialny
2. Zestaw Komputerowy - Komputer przenośny dla nauczyciela
3. Zestaw Komputerowy stacjonarny dla ucznia
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3
4. Mikroskop warsztatowy
5. Pakiet edukacyjny do nauki Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM (oparty o EdgeCAM)
6. Frezarka CNC Centrum obróbcze z systemem sterowania FANUC lub SINUMERIK
Więcej informacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1180614