Akualności

Kierunki kształcenia

Mechanik pojazdów samochodowych
Operator obrabiarek skrawających
Technik pojazdów samochodowych
Technik teleinformatyk
Technik ochrony środowiska
Technik mechanik
Technik automatyk
Technik elektronik
Technik spawalnictwa
Klasa mundurowa o profilu wojskowym
Prev
02-03-2011
17-12-2017
02-03-2011
02-03-2011
24-03-2014
02-03-2011
07-11-2018
31-10-2018
30-01-2020
23-11-2018
Next

Nadchodzące wydarzenia
dosz

poniedziałek, 17 luty 2020 11:49

Konkurs ekologiczny

Napisała

Organizatorzy konkursu:
Nauczyciele przedmiotów zawodowych - Ochrona Środowiska.

Zapraszamy uczniów szkół podstawowych (7, 8 klasa) do udziału w KONKURSIE EKOLOGICZNYM organizowanym przez Zespół Szkół Nr2

w Sanoku.

Konkurs został zgłoszony do wykazu konkursów Kuratorium Oświaty w Rzeszowie wpisywanych na świadectwie ukończenia szkoły (uczniowie mogą uzyskać dodatkowe punkty przy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych).

REGULAMIN KONKURSU EKOLOGICZNEGO

„Technik ochrony środowiska

Cele konkursu

 

-kształtowanie świadomości ekologicznej oraz właściwych postaw wobec środowiska przyrodniczego.

-budzenie i rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.

-inspirowanie do podejmowania praktycznych działań na rzecz ochrony środowiska.

-wdrażanie młodzieży do twórczego myślenia.

-podniesienie świadomości ekologicznej młodzieży.

Uczestnictwo w konkursie

 

1. Konkurs otwarty jest dla uczniów klas VII i VIII szkół podstawowych z powiatu sanockiego, brzozowskiego, leskiego, bieszczadzkiego.

2. Informacje o Konkursie zostaną przekazane szkołom telefonicznie, listownie oraz będą wysłane do szkół podstawowych poprzez pocztę elektroniczną. Informacje dotyczące konkursu podane zostaną, również na głównej stronie internetowej Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku.

 

Zasady konkursu:

- W konkursie może wziąć udział drużyna dwuosobowa.

 

Konkurs składa się z dwóch etapów.

 

- Pierwszy etap to test z zakresu ekologii i ochrony środowiska - czas trwania 45 min.

 

- W drugim etapie drużyna przygotowuje pracę z odpadów. Uczniowie wykonują pracę z odpadów, które będą przygotowane przez organizatora konkursu - czas trwania 60 min. Zostanie ona oceniona przez komisję konkursową. W ocenie liczy się kreatywność i ilość użytych odpadów.

 

- Łączna ilość punktów pozwoli wyłonić zwycięzców konkursu.

 

- Laureaci konkursu zostaną ogłoszeni w dniu konkursu.

 

- Premiowane będą trzy pierwsze miejsca.

 

- Nagrody i dyplomy zostaną wręczone w czasie ogłoszenia wyników.

 

           

                                       Tematyka konkursu     
kosz

 

      -ekologia klasyczna

 

      -wody i ich ochrona

 

      -gleby i ich ochrona

 

      -powietrze i jego ochrona

 

      -ochrona przyrody

 

      -gospodarka odpadami

 

      -hałas, wibracje, promieniowanie i skuteczna ochrona przed nimi

 

      -zagadnienia społeczno – gospodarcze związane z ochroną i kształtowaniem środowiska

 

      -międzynarodowe aspekty ochrony przyrody

                                                    

 

      

 

 

Konkurs odbędzie się 26 marca 2020 r. o godz. 10:00 w Zespole Szkół Nr 2 w obecności komisji, w skład której wejdą nauczyciele przedmiotów ochrony środowiska ZS Nr 2 w Sanoku. Prosimy o zgłoszenia do udziału w konkursie do dnia 19.03.2020 r. pod numerem tel.: +48134653951 lub mailowo na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  W tytule maila prosimy wpisać: „Konkurs ekologiczny”,a w jego treści: nazwę szkoły, imię i nazwisko nauczyciela zgłaszającego oraz imiona i nazwiska uczestników konkursu.Przystępując do Konkursu uczestnik potwierdza, iż akceptuje niniejszy Regulamin i opisane w nim warunki uczestnictwa.

Oceń ten artykuł
(7 głosów)

Miłość rośnie,
wokół nas!
W spokojną, jasną noc...
Nareszcie świat,
zaczyna w zgodzie żyć!
Magiczną czując moc...

Od tej magicznej i nastrojowej piosenki ze ścieżki dźwiękowej „Króla lwa” rozpoczęło się świętowanie tegorocznych WALENTYNEK w Internacie. Przy nastrojowej poezji, muzyce, słodkich ciasteczkach i mrugających wesoło świecach czas płynął szybko, a każdy z uczestników spotkania mógł „odpłynąć” w marzenia o idealnej, wymarzonej miłości. Organizatorkami wtorkowego wieczorku z muzyką i poezją miłosną były panie Sabina Mokrzycka i Magdalena Kosturska.

Czwartkowa noc zaś „upłynęła” pod znakiem dobrego filmu i góry popcornu. Samorząd Internatu wraz z paniami Jolantą Skoczołek i Katarzyną Burnatowską przygotował dla wychowanków maraton filmowy z motywem miłości w tle…

A w międzyczasie Amorek doręczał adresatom walentynkowe kartki.

  • w01
  • w02
  • w03
  • w04
  • w05
  • w06
  • w07
  • w08
  • w09
  • w10
  • w11
  • w12

piątek, 14 luty 2020 13:27

Ogłoszenie w sprawie wynajęcia...

Napisał

OGŁOSZENIE

w sprawie wynajęcia

Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku informuje, że posiada do wynajęcia pomieszczenie użytkowe o pow. 15m2 na potrzeby prowadzenia sklepiku szkolnego dla uczniów i pracowników szkoły.

1. Po wynajęciu w/w pomieszczenia Oferent będzie zobowiązany do:

- otwierania sklepiku w dni robocze w godz. od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od nauki,

- utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku i w jego otoczeniu zgodnie z wymogami odpowiednich służb,

- wyposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w brakujące meble i urządzenia do prowadzenia działalności,

- przestrzegania przepisów bhp, ppoż., Sanepidu,

czwartek, 06 luty 2020 21:18

Rekrutacja dla uczniów!

Napisała
Oceń ten artykuł
(19 głosów)

Od poniedziałku tj.10.02.2020 rozpoczynamy dwie rekrutacje.

I – dwutygodniowy staż w Lipsku w Niemczech dla zawodów: technik pojazdów samochodowych, technik mechanik, mechanik pojazdów samochodowych i operator obrabiarek skrawających.

Staż odbędzie się w dniach 22.06.2020 do 03.07.2020 (plus podróż). Wyjedzie 19 uczniów z klas 1,2 i 3 technikum oraz 1 i 2 szkoły branżowej.

 

II – miesięczna praktyka zawodowa w Salamance w Hiszpanii dla obecnych klas drugich technikum czyli 2 to i 2 cm. Wyjedzie 16 osób. Pobyt w dniach 14.09 - 09.10.2020 (plus podróż).

 

Aby wziąć udział w projekcie należy uzupełnić formularz rekrutacyjny dostępny w sekretariacie szkoły i przekazać go do wychowawcy w terminie do 21.02.2020.

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczniowie nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją projektu.

UWAGA!

W ramach projektu Międzynarodowa mobilność edukacyjna uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego, każdy jego uczestnik może wziąć udział maksymalnie w jednej zagranicznej mobilności.

poniedziałek, 03 luty 2020 22:07

Rekrutacja

Napisała
Oceń ten artykuł
(11 głosów)

Rekrutacja dla nauczycieli języka angielskiego na kursy: "CLIL Methodology Course for Teachers" w Londynie oraz „Teachers treaning” w Edynburgu. Oba odbędą się na wakacjach 2020 i są 1-tygodniowe.

Formularze zgłoszeniowe oraz regulamin dostępne są w sekretariacie szkoły.

Termin złożenia do 10.02.2020.

Wyjazd odbędzie się w ramach projektu POWER SE „Kreatywny Mechanik”.

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

poniedziałek, 03 luty 2020 21:24

Rekrutacja

Napisała
Oceń ten artykuł
(11 głosów)

Rozpoczynamy rekrutację dla nauczycieli z projektu POWER SE „Kreatywny mechanik” na 10-dniowy kurs "Kreatywne i innowacyjne nauczanie " w Wielkiej Brytanii (Innovaction and creativity in teaching) w Plymouth. Kurs odbędzie się na wakacjach w dniach 06.07 – 17.07.2020 (plus podróż).

Wymagania: znajomość j. angielskiego na poziomie B1.

Formularze zgłoszeniowe oraz regulamin dostępne są w sekretariacie szkoły.

Termin złożenia do 10.02.2020.

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Uczniowie, którzy przystępują do egzaminu z kwalifikacji (dwuliterowej) w sesji czerwiec / lipiec 2020 ( kl., 3Ti, 3CM i 3CE ) proszeni są o zapoznanie się z informacjami o egzaminie.

Informacje dostępne są na stronie CKE pod adresem:

 

https://cke.gov.pl/egzamin-zawodowy/egzamin-zawodowy-formula-2017/harmonogram-komunikaty-i-informacje/

 

Deklaracje przystąpienia do egzaminu należy składać do dnia 7 lutego 2020 roku u wychowawcy klasy.

 

Absolwenci, którzy przystępują do egzaminu z kwalifikacji (jednoliterowej) w sesji czerwiec / lipiec 2020, proszeni są o zapoznanie się z informacjami o egzaminie. 

Informacje dostępne są na stronie CKE pod adresem:

 

https://cke.gov.pl/egzamin-zawodowy/egzamin-w-nowej-formule/komunikaty-i-informacje/

 

Deklaracje przystąpienia do egzaminu należy składać do dnia 22 lutego 2020 roku w sekretariacie szkoły lub w sali 259 u pana Piotra Naumowicza.

Strona 1 z 25

Mini Kalendarz

Dzisiaj jest: Czwartek
20 Lutego 2020
Imieniny obchodzą
Euchariusz, Eustachy, Eustachiusz, Leon,
Ludmiła, Ludomiła, Ostap, Siestrzewit

Do końca roku zostało 316 dni.
Szczęśliwe numerki: 17,7

power

podkarpackie

Logowanie

Gościmy

Odwiedza nas 47 gości oraz 0 użytkowników.